Pages

Thursday, April 8, 2010

Tips Bloger Newbie

Yupp..Aku nak bagi tahu korang semua tentang satu perkara..Tentang bloger newbies yang baru hendak belajar bloging.Seseorang yang boleh dikatakan masih mentah dalam dunia blog.Apa itu blog?Blog secara ringkasnya adalah jurnal online yang digunakan untuk menyatakan pendapat peribadi, atau penulisan. Untuk menghasilkan blog, terdapat dua cara iaitu menghasilkannya sendiri(memerlukan kepakaran dalam bidang membuat web dan php programming) atau menggunakan khidmat blog provider secara percuma(lebih mudah dan tidak memerlukan kepakaran dalam bidang membuat web dan php programming).Bloger newbies
yang nak aku ceritakan pada korang ialah pemblog seperti "AKU"..
Sebenarnya,tujuan aku menulis topik kali ini ialah hendak meminta bantuan kepada yang sudi tentang cara untuk bloging yang sebenar,atau sesiapa yang ada Tips bloging,sudilah kiranya berkongsi nasihat pengalaman serta kepakaran.. Kepada bloger otai di luar sana,sudikan lah diri untuk memberi sepatah dua komen membina kepada aku yang newbies.. semua komen korang aku dahulukan dengan ucapan terima kasih banyak... Aku tahu masih banyak lagi yang perlu aku nak berlajar daripada abang² and rakan² otai di luar sana.. TQ bebanyak kepada yang sudi..

4 comments:

Mrs H said...

KAKAN2 TU APE? RAKAN2?

Anonymous said...

thanks komen nye .::tAk AdE pErAsaaN::.

Unknown said...

sy budak baru.. ;-)

Anonymous said...

blogermanz

Zairi : budak baru ke? aku tengok mcm otai je.. masuk blog awk and selak² gitu.. impressive gitu..

Related Posts with Thumbnails