Pages

Saturday, April 3, 2010

Seksaan Kamen Raider Terulung

eksaan Kamen Raider Terulung
Wow.. Kali ni cerita pasal animasi popular Kamen Raider Pulak.. Hehe..Katun nie glamour juga.. Semua boleh menontonnya tidak kira tua,muda,kecil,besar,kurus,gempal,hensem dan cantik semua boleh layanzz katun nie.. Aku sendiri suka juga nak tengok.. Katun aksi yang berlawan dengan musuh² durjana.. Kekadang menang kekadang tewas.. Tapi selalunya menang lah.. Korang pernah terfikir tak apakah seksaan yang terulung bagi kamen raider nie? Gambar di bawah memperlihatkan korang tentang betapa seksanya kamen raider dengan seksaan Jenis ini.. Huh.. Lawak pon ade juga.. korang perhatikan lah sendiri..


Korang dah tengok kan.. So apa pula komen korang tentang seksaan yang seperti ini? Aku kalau jadi kamen raider pun tak sanggup.. Seksa weih.. haha.. Sila beri komen korang...:)

6 comments:

I'M NOT mr_PERFECT said...

best ceter nie..aku minat sejak kecik lg....kalu tgk dengan anak-anak sedara..aku pasti pilih yang paling kuat hahahhaha

starsyeea said...

waaaaaa...aku suke kamen...!!!

CikMelur said...

hampeh je jenis seksaan =.=


kamen raider dan motor hijau.. suke suke suke. sanggup ponteng kelas agama petang sebab nak nengok kamen raider :P

PEREKA CERITA said...

hahaha.. klu peminat kamen rider ngok mesti tension ;p
hehehe.. lawak kot.. tp aku pon suka ngok kamen rider ;p
heroin citer 2 cun2x hehehe...

+akufobia+ said...

menggeletat duh kalau kena.ha.ha.

Hottube said...

tak sanggup aku weihh

Related Posts with Thumbnails