Pages

Tuesday, March 23, 2010

Program Raja Lawak,Layak Kah KECIK menjadi Juara?

Program Raja Lawak,Layak Kah KECIK menjadi Juara?

Errmm.. Sebelum ini posting saya dalam bahasa mat saleh @ Omputih.. Sekarang kita tukar ke bahasa melayu pulak.. Bukan apa,cuma memperkayakan bahasa dalam 1 malaysia.. feeweeett..Ok lah,kita berbalik pada tajuk di atas,HOT bukan? Jadi perbualan di blog² ,forum²,suratkhabar² mahupun Telivisyen sebelum ini..Berbagai macam pendapat mahupun pandangan yang diutarakan.Semua mempunyai pendapat serta pandangan masing²,dan untuk diri saya sendiri saya menghormati semua pandangan² korang...Ada antaranya yang menyokong kumpulan "KECIK" menjadi juara,ada yang berada di tengah² dan tidak kurang pula yang membantah takhta yang dianugerahkan kepada kumpulan "KECIK" sebagai pemenang juga Juara RAJALAWAK astro musim ke-empat...Bermacam-macam alasan serta faktor yang diutarakan oleh para pengomen yang tidak berpuas hati dengan Kejuaraan ataupun Takhta yang dianugerahkan kepada KECIK...antara yang paling HOT ialah "Hensem - sebab tu
dapat undi banyak,".. Betul macam tu?Apa Pendapat Korang Semua?Ada juga yang mengatakan bahawa yang berbakat - kalah yang hensem juara?
Kita tengok dan lihat...
Hensem Sangat kah KECIK nie?Kalau aku tengok ok lah,nice good looking.. Tapi persoalan nya macam mana rupa peserta yang lain?Tak Hensem ke? Semua hensem² belaka,macho,bergaya,sempurna..


Berbalik pada pantun tadi "Yang Berbakat Kalah,Yang Hensem Juara"!!Ermm..Bukan tak setuju tapi bagi saya semua peserta yang berjaya menjadi peserta raja lawak adalah "BERBAKAT".. Sebab apa? Sebab sebelum berjaya menjadi peserta dalam pertandingan raja lawak, mereka semua telah melalui satu ujian dimana yang sebenarnya tidak berbakat boleh balik rumah.. Hanya peserta yang Berbakat sahaja akan menjadi Peserta dalam pertandingan RAJA LAWAK ,.. apa pendapat korang? Tapi Walau apa pun, JUARA TETAP JUARA.. saya tidak percaya korang tidak pernah tergelak dengan lawak KUMPULAN KECIK..Tahniah kumpulan "Kecik - Asal Dari Kampung"...

7 comments:

Dee said...

sekarang ni orang lebih memandang rupa dari bakat..

Hottube said...

rupa tu kira dia punye bonus arr..

nas-alphalipid said...

pada pandangan aku yang patut menang ialah idlan pon pon.tp tu sekadar pandangan peribadi aku je

kEy said...

pada pandangan aku plak,
aku yg patut menang.
hohoho

Sun's said...

za okelahhhh???

Anonymous said...

pada pandangan aku semua patut menang.. nasib je yg tentukan.. hehe

MofizPutra.com said...

tk tengok pun raja lawak, tk minat, bkn tk minat lawak2 nih jujur semua yg mask lawak tu tk berapa lawak..hahahah.. lawak yang tak semula jd.. tk best2..huhuhuh.. so sb tu tak tengok..hohoho

Related Posts with Thumbnails