Pages

Tuesday, August 2, 2011

Penyusunan Semula Blog

Assalamualaikum Semua...
 Pasal tak leh tido aku try² usha and susun atur blog nie semula.. Aku pun xtau lah pasal ape xleh nak tido.. Ni nescafe punya pasal kut.. petang td time berbuka puasa aku belasah secawan Nescafe Ais KAWW punye.. Rasa menyesal pun ade..

Tapi xpa lah, Ok juga xleh nak tido nie, Dapat juga aku update sedikit demi sedikit blog aku yg dah usang tanpa entry selama lebih kurang setahun nie.. hehe... Al-Maklumlah kan org kampung, So kekadang xda kesempatan langsung nak berbelog nie.. haha... Sebok jew memanjang ntahpapantah..
Dipendek kan cerita
ini entry aku yang kedua dalam tahun nie.. uhuhu korang mesti ketawakan aku kan.. mesti korang pkir "pehal lah mamat nie slow sangat nak berbelog".. Sebenarnye bukan sebok ape pn cuma aku lupe password blog kesayangan aku nie.. nasib bek ade Notepad backup yang baru aku jumpe.. So nasihat aku selalu lah korang wat backup untuk benda² yang korang rasa penting.. hehe..


Tapi xpe, sekarang nie aku akan aktif semula berbelog n akan update blog nie selalu, itu pun bila ada kesempatan yang betul punye.. :P So, sekarang aku kena mula dari edit,remove Dead Link coz nak letak dead link wat pe kan kan kan... Pastu nak update Layout aku yg dah usang nie (ape pendapat korang tentang Layout aku nie? Lepas tu nak Post entry lah semampu yang boleh..pas tu 2 3 4 5 dan seterusnye.. hehe.. yang penting berblog biar hati kite puas betoii tak???

2 comments:

Padin said...

hehe selamat kembali blogging..

blogermanz said...

thanks padin... selamat berbelog juga untuk kamu...

Related Posts with Thumbnails