Pages

Thursday, August 4, 2011

Hot Dog Termahal Di Dunia

Hot Dog Termahal Di Dunia 

Wow... Ni gempak punya hot dog.Menu terbaharu, McMullen Dog yang dijual di stadium besbol Roxstadium Brockton, Massachusetts menjadi hot dog termahal di dunia berharga AS$80 (RM235.39),Mak aih... mahal nye Hot Dog nie.. bleh bley makanan utk sebulan...Hot dog tersebut yang mengandungi sosej daging lembu yang dimasak dengan minyak truffle, kaviar, serbuk cendawan dan freche krim mula dijual sejak Sabtu lalu.

Roti hot dog tersebut pula dibuat menggunakan
gandum yang terbaik yang dibeli dari Cape Cod, sebuah kedai roti eksklusif bersama sos dan mustard istimewa.

Menurut pengurus makanan dan minuman stadium berkenaan, Sander Stotland, walaupun harga tiket hanya AS$15 (RM44.35) dan lebih murah dari hot dog tersebut, ia tetap mendapat sambutan hangat daripada peminat yang datang menyaksikan perlawanan besbol.

Menurutnya, nama McMullen Dog itu diberi sempena nama tukang masak terkenal Atlantic City, Ryan McMullen yang memberi idea mengenai hot dog tersebut.

p/s kalau golongan kelas kampungan mcm aku nie cnferm xleh mkn hot dog nie... ngee...

9 comments:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

pehh . mahal gila

hahaha

memang ta bule makan pom lah . makan yang murah ja

:)

blogermanz said...

::ini belog saya . cinta hati saya:: = tu arr pasal... bley yg Rm3-Rm4 pn dah kira ok lah.. uhuhuh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

asal dapat makan sudah . dari beli yang mahal2 . nak makan cam tu jgk . hehe

WieyaRaudzi ♡ said...

wah.. melambung mahalnya :)
murah dan kenyang..itu sudah memadai


^^

Afiq Din said...

sebulan mau beriban dpt nih..
aiyak, kne ade verification plak

blogermanz said...

Afiq Din = verification tu salah setting.. uhuhuh

Daiwa.Honeyputri = ye lah.. kite sokong .. murah kenyang dan sedap... hehe

shameel Iskandar said...

sebulan gerenti pokai. x sanggup. hahaha

blogermanz said...

shameel Iskandar : tau xpe.. ahaha... xdapek nak kawen... ngeee....

blogermanz said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails